  • Data: 2005-07-30 13:43:54
    Temat: Kasa mieszkaniowa w PEKAO S.A.
    Od: "Andrzej Kaczor" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry,

    Moi rodzice w 1999 zawarli umowe o kredyt kontraktowy, po trzech latach
    umowa zostala przedluzona odpowiednim aneksem. W czerwcu 2005 ta umowe
    scedowali na mnie. Teraz chcialbym kupic mieszkanie na rynku wtornym. Jednak
    ja kupuje mieszkanie wraz z narzeczona (jak na razie konkubinat). Chcialbym
    wyplacic uzbierane srodki w kasie mieszkaniowej (nie interesuje mnie kredyt
    w PEKAO S.A.). Dowiedzialem sie w PEKAO, ze aby wyplacic pieniadze musze
    przedstawic przynajmniej umowe przedwstepna kupna mieszkania. Pop
    przedstawieniu umowy przedstepnej bank musi w ciagu 3 miesiecy wyplacic mi
    na podane konto uzbierane przeze mnie pieniadze wraz z odsetkami. Czy umowa
    koncowa dot. kupna mieszkania musi byc podpisana w tym samym roku
    kalendarzowym co umowa przedwstepna? Jakie sa ograniczenia w sprawie
    pozyskania srodkow z kasy mieszkaniowej? Czy po wyplacie pieniedzy na
    podstawie umowy przedstepnej nalezy dodatkowo udokumentowac zakup mieszkania
    (np. umowa koncowa kupna mieszkania)? Moi rodzice odpisywali sobie tez ulge
    i nie chcieliby jej utracic (tj. oddawac pieniedzy do US). Prosze o
    odpowiedź.

    Andrzej