  • Data: 2004-07-02 13:29:21
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa a ślub- raz jeszcze
    Od: "MaPia" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:675b.000001f4.40e54f04@newsgate.onet.pl...

    > Kasia,
    > a potrafisz jakoś uwiarygodnić swoją wypowiedź? Masz podobne
    doświadczenia?
    > Znasz kogoś kto tak zrobił? Jesteś doradcą podatkowym?
    >
    > Też uważam że tak powinniśmy zrobić- gorzej że nie mam pewności.
    > Adam

    zeby rozliczac sie wspolnie zmalzonkiem za dany rok podatkowy trzeba byc
    malzenstwem przez CALY rok podatkowy. jest tu jeszcze jedna rzecz a wybor
    urzedu skarbowego, jesli malzonkowie maja inne adresy zameldowania. PIT
    sklada sie w jednym a informacje o tym wysyla sie do drugiego.
    Uprzedzajac pytania: NIE jestem doradca podatkowym, jestem szczesliwym
    malzonkiem od 5 lat, mamy z zona wspolne wypelnianie PIT-ow (3 rok) i mamy
    tez kase mieszkaniowa (wspolna).

    MaPia