    From: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kasa fiskalna, raport dobowy, jak wpisywać do KPIR
    Date: Thu, 31 Aug 2006 12:02:25 +0200

    In article <ed6ads$6vu$1@news.onet.pl>, "aaa" <b...@o...pl> wrote:

    > Ale Dobowy raport muszę robić? I jak go robie to muszę go "wpinać go
    > wszystkich papierków"-

    Tak. Tak.

    > jesli tak, to po co, skoro i tak nie bedzie miał
    > odniesienia do KPIR?

    A to już pytanie do tych, którzy to wymyślili.

    > A czy mogę robić tak jak napisałem wcześniej, tzn. robić codziennie raport
    > dobowy, wystawiać na jego podstawie DW i wpisywać codziennie do KPiR kwotę
    > sprzedaży?

    Skoro lubisz sobie życie utrudniać... Ja przeciwwskazań nie widzę -
    chyba że się upierasz przy tym DW, wtedy mi się pojawiają.

    > Słyszałem że do KPiR trzeba, obowiązkowo codziennie wpisywać utarg (chyba że
    > rozlicza mnie biuro rachunkowe- wtedy oni wpisują utarg miesięczny)... ale
    > mogę sie mylić..

    Możesz. Na szczęście pomyłka w tę stronę (w sensie - wpisywanie, chociaż
    można inaczej) niczym nie grozi.

    Ps. Mnie natomiast interesowałaby odpowiedź na pytanie, co robić z
    rolkami, na których są kopie paragonów. Bo mi z przepisów wychodzi, że
    muszę je przechowywać tak jak faktury - ale mam malutką nadzieję, że się
    mylę...

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.