  • Data: 2006-08-31 22:01:14
    Temat: Re: Kasa fiskalna, raport dobowy, jak wpisywać do KPIR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 Aug 2006, aaa wrote:

    > I jeszcze jedno pytanko:
    > Jesli ktoś np na drugi dzień zwróci mi towar i odda paragon, to na koniec
    > dnia po zrobieniu raportu dobowego przed wpisaniem do KPiR bede musiał od
    > Utargu z danego dnia odjąć kwotę paragonu zwróconego i dopiero taką wartość
    > wpisać na DW jako utarg z obecnego dnia...

    Ja tak z czystej ciekawości: istnieje w przepisach nakaz takiego
    postępowania?
    Bo przecież korektę przychodu "niefiskalnego" można do KPiR wpisać
    wprost - jako ujemny przychód.

    > Domyslame sie ze zwrócony paragon
    > także bede musiał zachowac i przypiąć do danego DW...

    Niewątpliwie :)
    Moje pytanie sprowadza się do tego, czy taki tok postępowania jest:
    - nakazany
    ...a jeśli nie to czy:
    - prawidłowy

    pzdr, Gotfryd