  • Data: 2006-08-31 21:58:14
    Temat: Re: Kasa fiskalna, raport dobowy, jak wpisywać do KPIR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 Aug 2006, aaa wrote:

    > Słyszałem że do KPiR trzeba, obowiązkowo codziennie wpisywać utarg (chyba że
    > rozlicza mnie biuro rachunkowe- wtedy oni wpisują utarg miesięczny)... ale
    > mogę sie mylić..

    Weźże w garść rozporządzenie o KPiR.
    Nie mam uprawnień do doradzania, ale radzenie poczytania aktu prawnego
    to IMO nie doradztwo więc się odważę :>
    Poważnie mówię - znadziesz m.in. że jest "równoważność" obu toków
    postępowania, bo jeśli podatnika rozlicza biuro to pdoatnik musi
    prowadzić ewidencję sprzedaży (wypełnianią codziennie) co na jedno
    wychodzi, tak samo jest jak ma 1 KPiR i kilka "miejsc sprzedaży"
    (co czyni niewykonalne dostarczanie bieżących danych do KPiR).
    A *jeśli* prowadzi ewidencję, to może wpisywać do KPiR "miesięcznie"
    na tych samych zasadach jakby go biuro rozliczało nawet jak rozlicza
    się sam.

    pzdr, Gotfryd