  • Data: 2004-03-28 23:55:10
    Temat: Re: KUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Mar 2004, poilkj wrote:

    >+ "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote
    >+ > A to się pytam czy "normalny urlop" należy się "z tytułu
    >+ > umowy o pracę" czy nie ? Akcentowałem ten cytat z przepisu właśnie
    >+ > pod kątem "wynikania z umowy" :)
    >+ > Umawiałeś się że urlopu NIE BĘDZIE ??
    >+
    >+ Cały czas mówmimy o umowie o pracę.

    "dyć wiem" :)
    IMHO logika jest prosta: skoro urlop wypoczynkowy należy się
    *zgodnie z umową* to jest to "wynagrodzenie ze stosunku".
    Jak coś się należy *poza umową* (lub nic się nie należy :))
    to to nie jest "ze stosunku" i wtedy KUP się nie należy.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)