  • Data: 2004-03-28 23:52:44
    Temat: Re: KUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Mar 2004, poilkj wrote:
    [...]
    >+ "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote
    >+ > Urlop płatny - to tez wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę a więc koszty
    >+ > tez sie należą IMHO.
    >+
    >+ No właśnie tego nie jestem pewien.
    >+ Spotkałem się z interpretacją, że koszty miesięczne przysługują wówczas
    >+ jeżeli w danym miesiącu się pracowało chociaż jeden dzień.
    >+ Teraz szukam potwierdzenia lub zaprzeczenia.

    ...IMHO jest właśnie w tym cytacie z ustawy który zapodałem.
    Koszty są "z tytułu stosunku" ! Czyli jak masz *jakikolwiek*
    dochód "z tytułu" to ... to się IMHO należą :)
    Jak widzisz ze dwie Magdaleny postanowiły mnie nie wdeptać w ziemię,
    więc najwyraźniej przepisu podważającego ów zapis nie ma.
    Najwyraźniej owa "spotkana" interpretacja była albo zawężeniem
    albo uproszczeniem przypadku ogólnego :]

    >+ > > w marcu wziąłem pół roku urlopu zdrowotnego (są KUP, czy nie)
    >+ > Hmm... a co to jest? To takie dla nauczycieli?
    >+ Nauczycielski. I jest płatny. 100% wynagrodzenia.

    Kto płaci ? Dla mnie nie jest oczywiste czy pracodawca :)
    Popatrz na "zwolnienie chorobowe" - właśnie zależy czy to "od
    zakładu" czy "zasiłek z ZUSu"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)