  • Data: 2002-12-30 23:37:10
    Temat: Re: KPR - kilka pytań
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Dec 2002, Radosław Popławski wrote:
    [...] "Przemysław Kapłon"
    [...konto...]
    >+ Jeżeli nie jest potrzebne, to nie musisz go posiadać.
    >+ Tylko jak płacisz np. FP??

    Jest to "składka osobista" czy nie jest ?
    Można poprosić o podstawę prawną na której wliczasz
    FP w koszt ?? ;)
    Ktoś (Karol ?) mnie tu kiedyś ustrzelił pytaniem jak się
    darłem o VAT: czy on równiez nie jest przypadkiem osobisty
    (o ile nie masz S.C.) ... i wyszło że w kwestii ZUSów
    oraz podatków (poza VAT z S.C., akcyzy) dość trudno
    uzasadnić przymus. Taki VAT (nie-SC) też rozliczasz
    "osobiście", również dla wynajmu !
    Inna sprawa przy transakcjach na większe sumy :), bo
    wtedy paragraf się znajdzie :] (PDG)

    Pozdrowienia, Gotfryd