  • Data: 2003-01-01 19:25:24
    Temat: Re: KPR - kilka pytań
    Od: "D.A." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aurms1$9nv$...@n...tpi.pl...

    > dzial.
    >
    > Akurat właśnie podatku w tym wypadku (PKPiR) nie może
    > załatwić gotówką. (Art 61 ordynacji pod.)

    Kajam sie! Tak jest, przegapilem to.

    > Ależ nie. ZUS chce tylko bezgotówkowo.
    > Wypadałoby to odróżniać.

    Wypadaloby odrozniac. Jakis minister, jakis czas temu wydal rozporzadzenie,
    w ktorym okreslil co rozumiemy pod pojeciem rozliczen bezgotowkowych a co
    pod pojeciem rozliczen gotowkowych - nie tylko na potrzeby rozliczen
    podatkowych ale ogolnie.
    Otoz zaplata z konta bankowego na konto bankowe, zaplata znakami oplaty
    skarbowej - to rozliczenie bezgotowkowe. Wplata na konto odbiorcy np. za
    posrednictwem poczty lub banku (idziemy do okienka, placimy pieniazki + 1%
    prowizji :( ) to rozliczenie gotowkowe, jak sama nazwa wskazuje placimy
    gotowka.
    Mysle, ze ta definicja obowiazuje nadal. Mogl zmienic sie przepis ale zasada
    jest ta sama. W tej chwili nie przytocze podstawy prawnej, nie mam dostepu
    do zrodel ale sprawdze i napisze.

    Pozdrawiam

    D.A.