  • Data: 2009-08-28 10:01:14
    Temat: Re: Jakie deklaracje roczne?
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Sie, 11:36, "cef" <c...@i...pl> wrote:
    > Przyznaj, że lepsza byłaby idea jednego PIT, a nie okienka.

    Jestem całym sercem za tym :-) Jeszcze lepsza byłaby idea zero PIT :-)

    Dlaczego tych PIT-ów jest tak dużo? Dlaczego przepisy są tak
    skomplikowane?
    Odpowiedzi nasuwają się same - no a ile mamy w Polsce urzędników? A
    ilu znajomym i krewnym można załatwić posadkę urzędnika? A to wszystko
    możliwie dzięki bardzo złożonym przepisom. Chodzi o to, żeby armia
    urzędników miała co robić. Tak mi się wydaje.

    Pozdrawiam.

    http://megalotto.pl - Wyniki lotto