    From: "MAKWI" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak rozliczyć VAT
    Date: Tue, 13 Jan 2004 00:17:46 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@80.51.193.109

    Jeśli dobrze rozumiem ..... uważasz że powinienem zaksięgować ten samochód
    jako towar handlowy ?
    ...jakie to będzie miało reperkusie w stosunku do VATu i dochodowego.

    Najlepszym wyjściem dla mnie jest zaliczenie wartości brutto ze sprzedaży
    samochodu jako dochodu - nie płacę podatku dochodowego bo mam jeszcze ulge.
    W momencie kiedy muszę oddać VAT to wszystkie moje wyliczenia diabli biorą.

    Powiedzcie co zrobić żeby nie musieć płacić VATu. Choć tak swoją drogą to ni
    diabła nie rozumiem dlaczego ja mam ten VAT oddać skoro w momencie zakupu
    samochodu sobie go nie odliczyłem - PROSZĘ MNIE OŚWIECIĆ :-)

    Makwi