  • Data: 2004-01-13 00:54:56
    Temat: Re: Jak rozliczyć VAT
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "plissken" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:btv528$4ih$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dariuszu Stefanie, czytalem ustawe. Jest w niej okreslony termin
    UZYWANIE. W
    > tym konkretnym przypadku (leasing) samochod zostal oddany do uzytkowania
    > przez finansujacego dla korzystajacego na podstawie umowy leasing etc,
    etc
    > znacznie wczesniej. Ale ja moze jestem za cienki i niech sie wypowiedza
    > osoby madrzejsze. A Twoje luzne i nic nie wnoszace do dyskusji pytanie o
    > moja zdolnosc czytania mogles sobie spokojnie podarowac. Zamiast tego
    > oczekuje rzeczowych argumentow.
    >
    > Jesli nie mam racji to przyznam Ci ja chetnie, ale czekam na konkretne
    > argumenty,

    wybacz, konkretnych argumentów nie będzie! (dlaczego? domyśl się...)
    podpowiadam tylko, że używanie nie jest równe oddaniu w użytkowanie
    (można by sie tylko zastanowić w tym miejscu na różnicach w leasingu,
    ale jak znam życie to przedmiot leasingowany nie był Ś.T. i nie był
    amortyzowany przez leasingobiorcę???)
    jeżeli było tak jak przypuszczam to termin UŻYWANIE (a co przez to się
    rozumie...) nie jest tu właściwy

    wybacz, ja tylko podaję pewne rzeczy do przemyślenia i nie sądzę, że
    to są tylko lużne i nic nie wnoszące do dyskusji "argumenty?"

    pozdr. Darek SP2BZW