  • Data: 2012-01-14 17:36:02
    Temat: Re: Jak płacić vat za sprzedasz instrukcji
    Od: " " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hm skoro widzisz to w vacie autorskim to nie wiem czy nie musze przypadkiem
    dopisać takiego typu działalności w UM bo mam tylko uslugi motoryzacyjne,
    sprzedaz cześci sam. i sprzedaż internetową a to chyba zupełnie coś innego z
    punktu widzenia tej ustawy. Szkoda że nie ma nikogo kto sprzedaje podobne rzeczy
    i rozlicza się z tego praktycznie dłuższy czas...