  • Data: 2012-02-16 19:16:18
    Temat: Re: Jak płacić vat za sprzedasz instrukcji
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >   RACZEJ?
    >   A do *PRZEPISÓW* zajrzałeś, czy tak sobie gdybasz?

    jak sie już tak kurczowo trzymasz konkretnych zwrotów w ustawie to na
    jakiej podstawie twierdzisz że "przekazanie lub udzielenie licencji do
    praw autorskich" równa się sprzedaży ebooków w sieci bo według osób
    ktorych o to pytałem przepis ten odnosi się np do pisarzy którzy
    udzielają licencji wydawnictwu do sprzedaży swoich dzieł, a nie
    sprzedają je sami.
    Ja poprzez sprzedaż danego egzemplarza nie chce przekazywać licencji
    do tej publikacji a jedynie sprzedać jedną kopie do użytku własnego
    bez prawa kopiowania i powielania.