  • Data: 2007-06-16 15:56:30
    Temat: Re: Jak obliczać podatek na fakturze?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Jun 2007, Wrak Tristana wrote:

    > (autor bison
    [...wycięto " jesli korzystam z tej pierwszej metody to w wyniku wychodzi
    mi coś innego (ale nie zawsze)." ...]

    > Sumy są sumy... W pionie sumujesz. W poziomie mnożysz.
    > Każda pozycja powstaje przez mnożenia, a tabelka podsumowująca
    > z sumowań w pionie.

    Tyle, że w tabelce podsumowujacej, również z Twojego opisu, wynikają
    DWIE możliwości: z sumowań w pionie ALBO "pozycja powstaje przez
    mnożenie".
    Obie poprawne zresztą :|
    I nie licząc tego, ze "mnozenie" może dotyczyć danych pierwotnych
    ktore wcale NIE są definicją VAT, obliczenia danych pierwotnych
    z definicji *albo* podania ich ze źrodła (mam na myśli podawanie
    wartości brutto, bo ono określa definicję VAT :)) a całość za
    pomocą ściałych obliczeń matematycznych LUB z użyciem wstępnie
    zaokrąglonych stałych określonych rozporządzeniem MF.
    I już jest pełna jasność :O

    pzdr, Gotfryd