  • Data: 2007-06-18 20:46:05
    Temat: Re: Jak obliczać podatek na fakturze?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Jun 2007, bison wrote:

    wKF: trochę byś mógł przyciąć cytat... :]

    > Czyli można obliczać sumę bez VAT zarówno od sumy brutto jak i po przez
    > przemnożenie pozycji netto razy liczbę sztuk towaru?

    Trzeba by konkretnie namalować ktore brutto i które netto - dowolność
    nie jest zupełna (np. musi być zachowana odrębność "małej tabelki"
    ze stawkami VAT), niemniej jest spora.
    I na pewno wolno liczyć "od brutta" tą metodą którą stosują kasy
    fiskalne - w rozp. o f-rach jest to ukryte w przepisie dotyczącym
    stosowania cen urzędowych; jakby to niektórzy powiedzieli "i nie
    tylko", a jakby sparafrazować byłego prezydenta to "urzędowe
    a nawet nieurzędowe", proszę nie bić, nie ja pisałem rozporządzenie!

    pzdr, Gotfryd