    From: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak nie zapłacić tego podatku? Pomocy!
    Date: Thu, 14 Oct 2004 22:49:54 +0200

    "Krzysiek" <r...@i...pl> wrote in message
    news:ckmfo5$1714$1@services.vline.pl...
> [...]
    Był
    > osobiście u kierownika skarbówki i ten go pozbawił iluzji. To teoretycznie
    Z dokumentami czy na "buzie"?

    Jest wlascicielem spoldzielczego wlasnosciowego prawa do lokalu, czy tylko
    moze mieszkac w mieszkaniu spoldzielczym - bo to jest wazne.
    Jezeli ma prawo wlasnosci, to dokladnie czytac w jaki sposob wszedl w jego
    posiadanie. Moze cos sie uda wymyslec.

    > nie jest nabycie tylko chyba stanie się członkiem spółdzielni, a że sie z
    > tym wiąże możl;iwość zamieszkiwania lokalu mieszkaniowego to już co innego
    > Dług był pewnie byłego lokatora w stosunku do spółdzielni za
    nieuregulowany
    > czynsz. W zamian za spłatę dawny lokator poszedł na wymianę lokalu. NIe
    > muszę dodawać że na gorszy lokal sie zamienił
    "Dlug byl PEWNIE" oznacza, ze sie nie przygotowales (lub znajomy) do
    dyskusji gdyz spekulujesz. Proponuje dokladnie doczytac umowe.

    Pozdrawiam
    LG