  • Data: 2004-10-14 21:10:18
    Temat: Re: Jak nie zapłacić tego podatku? Pomocy!
    Od: "Krzysiek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest wlascicielem spoldzielczego wlasnosciowego prawa do lokalu, czy tylko
    > moze mieszkac w mieszkaniu spoldzielczym - bo to jest wazne.
    > Jezeli ma prawo wlasnosci, to dokladnie czytac w jaki sposob wszedl w jego
    > posiadanie. Moze cos sie uda wymyslec.

    NIe ma prawa własności. MA prawo spółdzielcze do lokalu mieszkjkaniowego

    > "Dlug byl PEWNIE" oznacza, ze sie nie przygotowales (lub znajomy) do
    > dyskusji gdyz spekulujesz. Proponuje dokladnie doczytac umowe.

    Cofam "pewnie" , wstawiam "na pewno". I nie chodzi mi o dyskusję czy też
    polemikę - jedynie o nakierowanie w jaki sposób można sobie poradzić z tym
    problemem. Zważ że tak na prawdę on faktycznie wydał większość pieniędzy
    uzyskanych ze sprzedaży tamtego mieszkania na możliwość zamieszkania w
    innym. Jego pech polega na tym iż fiskus nie uznaje tego jako nabycie
    mieszkania. A także koszty jakie poniósł nie moga być brane pod uwagę skoro
    sa wydane na miszkanie które nie jest jego własnością
    Krzysiek