  • Data: 2004-10-14 18:15:55
    Temat: Re: Jak nie zapłacić tego podatku? Pomocy!
    Od: "Krzysiek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na dobry początek wyjaśnij, dlaczego nie są brane pod uwagę. Bo w
    > ustawie jest, że są brane kwoty "wydatkowane na nabycie". Wiem jedno. Był
    osobiście u kierownika skarbówki i ten go pozbawił iluzji. To teoretycznie
    nie jest nabycie tylko chyba stanie się członkiem spółdzielni, a że sie z
    tym wiąże możl;iwość zamieszkiwania lokalu mieszkaniowego to już co innego
    >to co on,
    > spłacił klientowi długi w lombardzie i darowiznę dostał?
    Dług był pewnie byłego lokatora w stosunku do spółdzielni za nieuregulowany
    czynsz. W zamian za spłatę dawny lokator poszedł na wymianę lokalu. NIe
    muszę dodawać że na gorszy lokal sie zamienił

    > Spełnić któryś z warunków z art. 21.1.32 UPDOF. Pieniądz nie ma
    > tożsamości.

    Dam mu do analizy tą ustawę.

    Dzięki, jak coś ci przyjdzie jeszcze do głowy bedę zobowiązany
    Krzysiek