  • Data: 2003-01-14 22:37:19
    Temat: Re: Infor: [to może inna sprawa :)]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Jan 2003, plusz wrote:
    [...]
    >+ już jest poprawnie :)
    >+ dobrze, że grupa jest czujna

    Infor czuwa ??
    !@#$%^, toż to Echelon jest małym piwem przy .pl, jak widzę :)

    A skoro ktoś czuwa: nie widać kto jest autorem tekstu:
    http://www.infor.pl/dane/?tresc=ewidencjonowanie_vat

    bo jest tam opinia:
    +++
    Faktury i noty korygujšce
    [...]
    Inne błędy mogš być korygowane notš wystawionš przez
    jednš ze stron transakcji.
    ---

    ...co AFAIK nie zgadza się z rozp. ds. faktur VAT i opinią grupy
    (przypomnę że zostałem kiedyś zakrzyczany próbując bronić takiej
    opinii przepisami dot. KPiR :)).

    Czy infor podtrzyma stanowisko o korekcie faktury przez *wystawcę*
    za pomocą *noty* ?? AFAIR Rzeczpospolita zgadza się z grupą ;)

    pozdrowienia :), Gotfryd