  • 1. Data: 2003-01-11 15:20:25
    Temat: Re: Infor: czy ja dobrze widzę "zaliczka" ??
    Od: "sabina" <s...@m...icpnet.pl>

    Nie zginołeś w przepisach, chyba zginął ten kto to napisał. ( to jakaś
    bzdura)

    pozdrawiam Sabina
    wiadomości
    -2.portezjan.zabrze.pl..
    .

  • 3. Data: 2003-01-14 15:11:13
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "sabina" <s...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie zginołeś w przepisach, chyba zginął ten kto to napisał. ( to jakaś
    > bzdura)

    Może jednak na wszelki wypadek coś wpłacić ;-) ?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-01-14 15:45:12
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]
    >
    > Możecie mnie oświecić o co chodzi ???
    > Zaliczka za jaki okres ?
    > ...a może to jest sugestia że z darmowego kalendarza... ;>

    już jest poprawnie :)
    dobrze, że grupa jest czujna

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-01-14 18:08:42
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > już jest poprawnie :)
    > dobrze, że grupa jest czujna

    cholera, przegapilem ;-))

    bubbaa

  • 6. Data: 2003-01-14 22:37:19
    Temat: Re: Infor: [to może inna sprawa :)]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Jan 2003, plusz wrote:
    [...]
    >+ już jest poprawnie :)
    >+ dobrze, że grupa jest czujna

    Infor czuwa ??
    !@#$%^, toż to Echelon jest małym piwem przy .pl, jak widzę :)

    A skoro ktoś czuwa: nie widać kto jest autorem tekstu:
    http://www.infor.pl/dane/?tresc=ewidencjonowanie_vat

    bo jest tam opinia:
    +++
    Faktury i noty korygujšce
    [...]
    Inne błędy mogš być korygowane notš wystawionš przez
    jednš ze stron transakcji.
    ---

    ...co AFAIK nie zgadza się z rozp. ds. faktur VAT i opinią grupy
    (przypomnę że zostałem kiedyś zakrzyczany próbując bronić takiej
    opinii przepisami dot. KPiR :)).

    Czy infor podtrzyma stanowisko o korekcie faktury przez *wystawcę*
    za pomocą *noty* ?? AFAIR Rzeczpospolita zgadza się z grupą ;)

    pozdrowienia :), Gotfryd