  • Data: 2004-01-22 10:25:23
    Temat: Re: Indywidualna praktyka lekarska??????????????????
    Od: "latet" <s...@m...pl.spam> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tez z całego serca chciałabym Ci pomóc. Ale niestety... wyłaczyłeś
    > mnie na dobre :-)
    > Maddy

    Oj Maddy...... Maddy...... Po co tak generalizować?

    Ja swoje rozczarowania kilkoma kolejnymi ksiegowymi
    swojego czasu opisywalem na grupie, i tez nie ufam pierwszej
    lepszej ksiegowej, ale Tobie Maddy - bezgranicznie!!!

    Po co sie obrażać za dość słuszne obawy lekarza spowodowane
    niekompetencją osób, które nie są godne całować nawet Twoich śladów? ;-)

    Lekarz (uczciwy!) by się nie obrażal z krytykę swoich kolegów
    po fachu, bo jako lekarz wie najlepiej, co oni wyczyniają (czasami).

    Apeluję o pojednanie! ;-)

    latet
    (lekarz i swoj wlasny księgowy, bezgranicznie ufający komu trzeba)