  • Data: 2004-01-22 11:41:37
    Temat: Re: Indywidualna praktyka lekarska??????????????????
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:

    > Bo to jest tak że ci księgowi z bożej łaski najbardziej rzucaja sie w
    > oczy. Nie zauważyłam żeby ludzie tu pisali peany na temat księgowych
    > którzy swoja pracę wykonuja fachowo.
    > Ale generalnie o dobrych lekarzach, prawnikach, policjantach czy nawet
    > ekspedientkach sie nie słyszy, prawda?

    Nieprawda...

    Wiesz jak wszystcy Cie tu cenimy i nie prowokuj nas do komplementow.
    O dobrych lekarzach tez czasem sie slyszy a o ekspedientkach...

    Wyobraz sobie, ze po zmianie ekspedientki obroty spadly o polowe...

    [...]

    > Niestety, wolny rynek nie wytnie tych najgorszych. Złudne nadzieje.
    > Wolny rynek co najwyżej zdusi ceny ale nie podniesie jakości.

    Wolny rynek nie zrobi tego od razu, ale jakosc podniesie..
    jak SAMA pokazalas ludzie rozstaja sie z ksiegowymi dla ktorych
    proponowalas sluszna kare i ida do Ciebie.

    No ale musi uplynac troche czasu, zanim czlowiek, ktoremu nie miesci sie w
    pale, ze jak go MinFin zwolnil z VAT to teraz bedzie go myslal placic
    (swym dostawcom) zrozumie ze ma zla ksiegowa.

    A tak przy okazji - dwa razy w zyciu spodkalem sie z ksiegowa,
    ktora uwaza, ze na kopi FV musi byc "oryginal podpisu",
    jedna prowadzila ksiegowisc sklepowi ogrodniczemu,
    wiec mnie tomalo zdziwilo. Druga prowadzi ksiegowosc
    ZUP obslugujacego strefe platnego parkowania wKrakowie ijak odala
    dzisiejsza prasa ZUP ma z tego ponad 4 mln "dla siebie"
    I to mnie zdziwilo..

    > Maddy własna i cudza księgowa ktora i sobie nie do końca ufa...

    Pozdrawiam

    Boguslaw