  • Data: 2004-01-22 13:10:57
    Temat: Re: Indywidualna praktyka lekarska??????????????????
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Jan 2004, fart wrote:
    [...]
    >+ Osobiście to mi się facet podoba

    :)
    Fart, weź pod uwagę że istnieją "różne kategorie księgowych".
    Nie wszyscy pewnikiem mają "ogólne" pojęcię o prowadzeniu księgowości,
    a w szczególności jej odmian (PK/KPiR[kasa/memoriał]/ryczałt).
    Jak siedzi w wielkiej firmie i lat 15 np. dłubie płace, to ma
    szanse wiedzieć "wszystko" w tej dziedzinie - i nie mieć zielonego
    pojęcia kiedy paragon trzeba podpinać do faktury :), albo
    wyłącznie na PK siedząc - wyskoczyć z tekstem że "pojęcie
    wyposażenia to już X lat temu zniknęło" :) (acz ubaw jest :)).
    Co innego jak łazi z etykietką "biura podatkowego" oczywiście.
    Wtedy by wypadało żeby wiedział[a] co mówi, a nie mówił[a]
    co wie :) !

    Niemniej...

    >+ ..... żadnemu z Was nie przyszłoby do głowy
    >+ wejść do szpitala i kazać się leczyć .....krzycząc, że się
    >+ nie ma zaufania do lekarzy ...

    ...popatrz inaczej: pójdziesz po receptę na okulary do laryngologa ? ;)
    Może (laryngolog) się podejmie :)
    W każdym razie niewykluczone że "recepta" (bez "zwrotu z kasy")
    wypisana przez optyka (nie myląc z okulistą) może lepiej pasować :)
    I... MG chciał od optyka... ! ;>

    >+ ale ja to inteliugętną osobę na odległość wyczuwam

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)