eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiImport Usług + VAT UE + prywatna karta + róznice kursowe › Re: Import Usług + VAT UE + prywatna karta + róznice kursowe
    From: laik <...@i...net.sp.am>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Import Usług + VAT UE + prywatna karta + róznice kursowe
    Date: Mon, 09 Apr 2007 16:29:05 +0200

    Witam!

    Dziękuję za odpowiedz, nie było mnie dlatego nie odpowiadałem.

    Czyli jak rozumiem:
    1. Wystawić fakturę wewnętrzną na dzień 15 marca wg. kursu średniego
    NBP - EUR z 15 marca.
    2. Co wyjdzie wpisać do KPIR (tu netto) i VAT 7 jako import usług
    netto + 22 % naszego vatu od obliczeń z punktu 1.
    3. Spiąć razem fakturę wewnętrzną, oryginalną i potwierdzenie płatności
    kartą płatniczą.
    4. Na dzień 29 marca (ostateczny dzień ściągnięcia kasy/księgowania)
    uwzględnić różnice kursowe. Które wynoszą licząc
    To co mi ściągnięto z karty w PLN - cena netto EUR * kurs z 15
    = 17 pln

    Co z tymi 17 PLN tylko wpisać do kpir (kolumna 14) czy też
    to rzutuje na wysokość VAT