eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiImport Usług + VAT UE + prywatna karta + róznice kursowe › Re: Import Usług + VAT UE + prywatna karta + róznice kursowe
  • Data: 2007-04-09 14:32:17
    Temat: Re: Import Usług + VAT UE + prywatna karta + róznice kursowe
    Od: laik <...@i...net.sp.am> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Dziękuję za odpowiedz, nie było mnie dlatego nie odpowiadałem.

    Czyli jak rozumiem:
    1. Wystawić fakturę wewnętrzną na dzień 15 marca wg. kursu średniego
    NBP - EUR z 15 marca.
    2. Co wyjdzie wpisać do KPIR (tu netto) i VAT 7 jako import usług
    netto + 22 % naszego vatu od obliczeń z punktu 1.
    3. Spiąć razem fakturę wewnętrzną, oryginalną i potwierdzenie płatności
    kartą płatniczą.
    4. Na dzień 29 marca (ostateczny dzień ściągnięcia kasy/księgowania)
    uwzględnić różnice kursowe. Które wynoszą licząc
    To co mi ściągnięto z karty w PLN - cena netto EUR * kurs z 15
    = 17 pln

    Co z tymi 17 PLN tylko wpisać do KPIR (kolumna 14) czy też
    to rzutuje na wysokość VAT czyli trzeba zrobić korektę do faktury
    wewnętrznej ?