  • Data: 2007-09-18 16:02:07
    Temat: Re: Grupa do likwidacji?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 18 września 2007 13:18
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <o...@u...compnet.com.pl>):

    > Uważaj bo jeszcze jakieś nieroby tu przywedruja i Cie zlicznują,
    > przecież kapitalista krwiopijca powinien płacić 120% podatków :)

    No a dlaczego ja mam oddawać pół swojej pensji a inny tyle co na hamburgera?
    Podatek powinien być liniowy i koniec.

    --
    Wrak Tristana
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl