    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Gospodarny ZUS wydal 26 milionow zlotych...
    Date: Tue, 25 Apr 2006 10:26:44 +0200

    > ha ha ha ha.
    > Archiwum ZUSU będzie stało u p. Zosi na biurku.

    Czy Ty jesteś normalnie ..... nienormalny ?????
    Powałiło Cie ... cycuś ??
    Przecież pani Zosia będzie miała końcówkę na biurku .... natomiast dysk
    będzie stał na podłodze, żeby nie upadł i będzie stał w łódce .. żeby pływał
    w razie wody ... i zamocuję nad nim parasolkę ... żeby nie dostała się woda
    do niego odó góry .... ale gupy :))))))))))))))))0

    > Najwyżej pierdzielnie o podłogę przy sprzątaniu i 1550 km ludzi nie
    > dostanie emerytur.

    Dostanie ... bo jak wyliczyłem pod drugimm biurkiem i panny Krysi stoi takli
    sam dysk z danymi :))))

    > Weź się nie ośmieszaj.

    Siebie już ośmieszać nie moge ... z Tobą zrobiłem to z łatwością :)))

    > Zbudowanie samego centrum, w którym to będzie stało i wyposażenie go,
    > będzie kosztowało więcej niż te 26 milionów.
    jakiego centrum ..... wali Ci chyba :))))))

    w każdej placówce ZUS są wydzielone pomieszczenia komputerowe
    po co mam budować coś .. co już jest :))))

    Witek
    TO NAPEWNO PRACOWNIK ZUS ... :)
    albo istota. która kupiła sobie właśnie kumputer :)))

    pozdrawiam
    fart