  • Data: 2006-04-25 08:32:05
    Temat: Re: Gospodarny ZUS wydal 26 milionow zlotych...
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to jedno zgub, a przekonasz się, że znajdą.
    Przecież ZUS non stop gubi oryginały dokumentów ... i pracownik sobie musi
    radzić :)))

    > Gdyby były w wersji cyfrowej tak jak ty to proponujesz obawiam się, nikt
    > by go nigdy nie znalazł.
    A skąd, kurna, wiesz ????? Nie sądź wszystkich wg siebie :))))))
    W bazie danych w dodatku zduplikowanej mam większe szanse znaleźć cokolwiek
    ... niż Ty w stęchłym archiwum :)))

    > Przede wszystkim kilkukrotnie taniej.
    Ty chyba naprawdę nie masz pojęcia o kosztach :))

    pozdrawiam
    fart