  • Data: 2006-04-23 13:44:00
    Temat: Re: Gospodarny ZUS wydal 26 milionow zlotych...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Hikikomori,

    Sunday, April 23, 2006, 1:35:47 PM, you wrote:

    > Ekhm, podwajam z moich wyliczonych 12 milionow na 24.

    Błędy w Twoich wyliczeniach już wykazałem.

    > Wiesz, drobiazg. Bo dalej bedzi etansza od tego co juz wydano. A do tego
    > przyniesie wymierne oszczednosci przyszlosci (brak koniecznosci
    > utrzymywania hektrarowych archiwow)
    > Rozumiem. Twoja glowna doktryna jest postsocjalistyczny niedasizm.
    > Znaczy - ja siobie nie wyobrazam, znaczy nei da sie...

    Skończyła się siła argumentów, zaczynają się głupie wycuieczki
    osobiste?

    > Wiec nawet stworzneie elektronicznego archiwum jak bedzie rownie wysoki
    > to bedzie mial wiecej plusow niz archiwum papierowe.

    Ale archiwum papierowego i tak się nie pozbędziesz. Czy Ci się to
    podoba czy nie - dokumenty źródłowe przechowuje się na całym świecie.
    Skanowanie dokumentów tworzy tylko i wyłącznie ich wygodniejsze kopie.
    Nic poza tym.

    > No ale co wyliczyles, bo ja nie wiem?

    Przykro mi, że gubisz się w dyskusji. Lata policzyłem.

    > Wiesz... nie musze prze dpozarem chronic 15 ha magazynow ;]

    I co jeszcze wymyslisz?

    > Jakby ci to powiedziec, czassy kiedy komputer zajmowal 3 pietra juz
    > minely. Teraz dwa datacenter rozdzielone geograficznie przyjelyby
    > wszystkie te dane w swoim skromnym malym wnetrzu.

    To już nie pudełko płyt DVD ;->

    Pokaż mi jakikolwiek duży kraj na świecie, który pozbył się
    papierowych archiwów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl