  • Data: 2006-04-24 07:09:53
    Temat: Re: Gospodarny ZUS wydal 26 milionow zlotych...
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a te, ktore ktos polecilby archiwizowac Tobie, to gdzie bys trzymal?
    > poza tym - kazesz archiwizowac i np. oddajesz oryginal i kopie kazdego
    > dokumentu klientowi/kontrahentowi?

    Teeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    a to Ty nie wiesz, że przez całe życie pracownik przechowuje akta i
    dokumenty i dopiero na sam koniec przekazuje do ZUS ?????????
    Cał czas przechowuje je pracownik i jest dobrze ... on dba żeby się nie
    zagubiły .... przedstawia na rządanie przez całe życie ...
    a Ty mu wybuduj archiwum ....

    > toc to glupota do kwadratu! ze Cie jeszcze zaden nie wysiudal to cud
    > tylko! bo
    > co bys niby zrobil z tymi swoimi skanami bez oryginalu, gdyby ktos chcial
    > Ci
    > pod gorke zrobic albo zarobic na Tobie? pod siebie bys narobil jedynie
    > uswiadamiajac sobie jak to bylo naiwne z tym archiwum elektronicznym.

    taaaaaa ??????
    mam skany i one są lepsze od kopi ... bo nie płowieją :)))))
    oryginał zawsze jest u właściciela, pracownika, pracodawcy ..... tak zawsze
    było i jest .....
    i tylko oryginał zawsze stanowi podstawę do działania .... w sumie to nie
    wiem o co Ci chodzi ...:)))))))))

    pozdrawiam
    fart

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa to jest walka z bezrobociem :)))))
    dać pieprzonym urzędasom zusowskim dodatkowe etaty na wietrzenie papirów
    :))))