  • Data: 2006-04-24 08:08:00
    Temat: Re: Gospodarny ZUS wydal 26 milionow zlotych...
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja nie mowie tylko o dokumentach ZUSowskich, a Ty tak?
    > to gdzie trzymasz reszte?

    Jakąś resztę trzymam na regałach ... ale nie ma tego dużo .....
    Dla zabezpieczenia się mam kopie .. dwa dyski w koputerze .... ich koszt to
    1000 zł
    Dla zabezpieczenia mam skopiowane pliki na drugim komplecie dysków i robi
    się to automatycznie ... koszt drugie 1000 zł
    mogę w swoim domowym archiwum zgromadzić 1.000.000 stron ....Ty do tego
    będziesz potrzebował armię ludzi i sprzętu a ja mam skaner :)))))

    W orygianle mam tylko umowę o pracę i zaświadczenie i braku przeciwwskazań
    zdrowotnych .. reszta to skany :))))))) a na czorta mi kopie papierowe ...
    se wydrukuje .. jak będzie potrzeba

    > tak? hehe, to powodzenia z tymi skanami w dochodzeniu swoich praw.

    Co Ty powalony ??????? przecież pracodawcy nie wolno przetrzymywać
    oryginałów dokumentów osobistych pracownika ....
    A czy to będzie kopia papierowa .... czy skan .. to wybacz .... ale to
    wszystko jedno dla celów dowodowych

    > bo sie nie skupiles. najpierw mowisz o dokumentach (oryginal + kopia),
    > pozniej
    > o samych oryginalach.
    > a ja rozumiem, ze skoro masz wszystko na CD, to ani oryginalu, ani kopii
    > papierowej nie posiadasz.

    Kopie papierową zrobie sobie w każdej chwili ze skanu ... i mi nie
    wypłowieje ... paniał ???????
    Czy Ciebie polskie lasy nie interesują ???????? MARNOTRAWCA JEDEN !!! :)))
    Ty chyba coś masz z ZUSem wspólnego .... wąskie horyzonty

    > w takim razie wspolczuje nadal.
    > i poprawka - nie tylko oryginal stanowi podstawe dzialania, szczegolnie,
    > ze
    > najczesciej (w przypadku umow chocby) "sporzadzono w dwoch jednobrzmiacych
    > egzemplarzach" podpis, podpis.
    > i Ty to wszystko oddajesz?

    ZUS też oddaje .... większość dokumentów osobistych powiniej oddać ...
    pozostawia tylko własne dokumenty w fornie papierowej ... zeby później
    pewnie udowodnić przed samym sobą, że burdel jaki tam jest ... jest
    uzasadniony :)))

    No jasneeeee .. przecież pieporzony ZUS tak samo robi ... to dla Twojej
    informacji .... gdybyś nie wiedział

    > to moze nie zajmuj sie reorganizacja ZUSu, naprawde :)

    Czy Ty aby nie jesteś tym urzędasem z ZUSu ???? :))))))))))))
    bronisz tak zajadle etatów wietrzących pipiry:))))))))
    Sugeruję ... żebyś się cafnoł do tabliczek z pismem klinowym :)))
    tam będą mieli więcej pracy.

    pozdrawiam
    fart