  • Data: 2006-04-24 16:06:29
    Temat: Re: Gospodarny ZUS wydal 26 milionow zlotych...
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zamelduj się, jak już zeskanujesz swój milion stron. Może będę jeszcze
    > żył.

    Ale one gupie :))))
    Przercież cały czas poftaszam, że zacznę od bieżącej obsługi petentów ...
    posuwając się równocześnie wstecz ... CZY TO KURNA JASNEEE ????

    Dlaczego one som takie ciemne .... jakby z ZUSu byli

    Informiję, że gupi ZUS ma placówek ... w polsce ... jak nasrał .... i ludzi
    do wykonania tej pracy w cholerę ....

    Jak bedziesz chciał iść na rentę .... bo i chyba czas na nią ..... to
    przyniesiesz papiery ..... pracownik ZUSa je zeskanuje raz i będą w Twojej
    kartotece .... oryginały pracownik sobie zabierze do domu, gdzie cały czas
    je trzymał do tej pory ... w końcu pieprzony ZUS nie musi zabierać i gubić
    dokumentów ...... JASNEEEEE ????

    po czorta ZUSowi papier ... chyba tylko cymbałom do robienia samolocików z
    kartek ....
    i nie wmawiaj mi, że zeskanowany dokładnie dokument bedzie niewiarygodny
    a jeśli nawet ... to dla potrrzeb odszczędności i zdrowego rozsądku zmienie
    w tym przypadku prawo i dopuszczę skany dokumentów przechowywane w archiwum
    elektronicznym ZUS do wartości oryginału ... to chyba proste
    a moze zbyt proste

    moje milion stron ... to 2000 zł ..... a 1550 km ... to 3.100.000 zł na
    dyski ..... ludzie ... te dyski będą umieszczone w pokojach jednostek ZUS ..
    te pokoje już są .. ta sieć już jest
    wiec moje rozwiązanie jest najtańsze .... :)))))))))

    pozdrawiam
    fart