  • Data: 2006-04-23 17:30:33
    Temat: Re: Gospodarny ZUS wydal 26 milionow zlotych...
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli mogę cuś dodac .... na ZUS zawsze dodam :))))
    jako że uwielbiam zusowatą organizejszen ... człowiek długo ewoluował w
    temacie organizacji pracy ..... aż doszedł do organizacji pod nazwą ZUS ...
    i to jest szczyt .... tutaj poprostu dalej się nie da .....

    Sam se zrobiłem małe skanowane archiwum ... nie zdajecie sobie sprawy ...
    jak mi to ułatwia życie ...... nie muszę trzymać dokumentów .. oddaję
    ludziom i każę archiwizować ... zresztą przepisy też to każą robić
    pracownikowi ...

    a co najważniejsze nie mam metrów półek .....

    a pieprzony ZUS woli wydać piniondze ... moje piniondze .. na pieprzone
    archiwa .. zamiast ludiom kazać przechowywać swoje dokumenty a samemu je w
    miarę potrzeb zeskanować ....

    sposób zrobienia tego oczywiście jest prosty aczkolwiek długotrwały .... ale
    to ma sens

    ZUS nigdy nie liczył się z pieniędzmi .. przecież nikt urzędnika ZUS za
    marnotrastwo nie rozliczy .....
    więc szastają pieniędzmi i nagrody sobie wręczają :)))))))))))
    za pieprzony system informatyczny ......

    pozdrawiam
    fart

    jestem za informatyzacją ... ale z głową