  • Data: 2006-04-24 05:44:44
    Temat: Re: Gospodarny ZUS wydal 26 milionow zlotych...
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to co fantastycznie wychodzi na małą skalę i na bieżąco nie da się zrobić
    > na skalę znacznie większą, więc porównujesz dwie nieporównywalne rzeczy.

    Witekkkkkkk Ty se jaja robisz ????? cycuś ????????????

    Jeśli napisałem, że coś zrobiłem na małą skale przy zaangażowaniu tylko
    własnej pieprzonej osoby .. to z łatwością wpiszę to w system, który działa
    w oparciu o ludzi i maszyny.....
    Człowieku przecież ja zwolnię 3/4 nierobów z ZUS przyjmę wydajnych ludzi i
    będę miał działający system ....
    w skali kraju i tak mi się to będzie opłacać ......

    Wg Ciebie .... to małą piramidkę mozna zrobić .... ale piramidy Cheopsa już
    nie da się zrobić, bo jest duzia :)))))))))))

    pozdrawiam
    fart

    jestem przekonany, że to najlepsza droga na przyszłość
    a i pieprzony ZUS w takiej sytuacji nie jest w stanie zagubić oryginałów
    dokumentów :))))))))))
    a kopie odtworzy ponownie z oryginałów pracownika :))))

    se pogadałem