  • Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Sun, 23 Apr 2006 11:58:41 +0200
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Subject: Re: Gospodarny ZUS wydal 26 milionow zlotych...

    Hello Hikikomori,

    Sunday, April 23, 2006, 10:12:02 AM, you wrote:

    > Patrz nizej - moja uwaga o szybkich skanerach.

    Godzina ma 3600 sekund. Masz 2 sekundy z bardzo drobnymi na każdą
    stronę.

    > A co powiesz o zawodowych kierowcahc. Jezdza, jezdza 5 lat. 10 lat...
    > Albo o spawaczach - spawaja, spawaja, spawaja... Albo o nauczycielach -
    > ucza, ucza, ucza... Albo o smieciarzach... Albo o lekarzach...

    Im nikt nie każe co 2 sekundy wkładać kartki do skanera. Przez 5 lat.

    > Dlatego poszedlem po niekonwencjonalne rozwiazanie i zaproponowalem
    > duet+maszyna.

    Ale nie to tempo.

    > 1) Dlaczego?

    Bo takie są rzeczywiste koszty utrzymania pracownika - jego
    wynagrodzenie brutto * 2. Wchodzą w to składki ZUS (tak - ZUS też
    płaci składki za swoich pracowników), koszty utrzymania najprostszego
    stanowiska pracy, urlopu, chorobowego, sprzątaczki itd.

    > 2) Nawt jak pomnoze, wychodzi taniej i z korzyscia na przyszlosc. Chocby
    > w wyszukiwaniu. Chocby w przesylaniu.
    > Mozesz zargumentowac?

    Policz liczbę dni roboczych w roku. Odejmij urlop, chorobowe, opiekę
    nad dzieckiem, macierzyńskie itd. Zostanie Ci 200 dni.

    Nie 8 mln - już masz prawie 28 mln.

    >>> 300 tys. dodajmy do tego 155 x 3000 za superszybki skaner
    > jak nizej - nieistotne, bo komputery i sieci sa/

    Nieistotne? Raczysz żartować.

    > Trzeba patrzec przyszlosciowo. Niech zajmie to 2 x tyle = 6 lat. Niech
    > zamie to 3 x tyle i cena bedzie taka sama - to korzysci pozniejsze sa
    > znaczace.

    Jak taka sama, skoro już przekroczyliśmy budżet.

    > Bo to jest w pojeciu "zeskanowac papiery" ujete. Nie bede sie
    > rozdrabnial. Podalem cene na wporwadzneie papirow do systemu w postaci
    > elektronicznej.

    2 sekundy na stronę. 1666 stron dziennie.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl