  • Data: 2007-01-17 13:10:36
    Temat: Re: Głupi kontrahent
    Od: "tomek.k" <p...@...sygnaturce.nz> szukaj wiadomości tego autora

    w <news:zu8i5w9dresl$.1dy6nm3ttwzby.dlg@40tude.net>
    Artur napisal(a):

    >> Oczywiscie ze nie musisz ksiegowac.
    >
    > A to nie jest takie proste ;)

    Wiem, ale akurat w tym przypadku to jest proste :)

    A to przy okazji mam jeszcze pytanie, niby podobna sytuacja, ale moze
    jest jakis haczyk:

    DG,KPiR,VAT, biore samochod warty np. 50000zl w leasing (operacyjny) z
    ew. mozliwoscia wykupu na koncu za jakas smieszna kwote (np. 500zl). Po
    okresie leasingu wykupuje samochod, dostaje na niego fakture na 500zl.
    Faktura jest wystawiona na DG.
    Czy tej faktury tez mozna po prostu nie zaksiegowac? Chodzi mi o to ze
    wykupuje samochod za 500zl, a np. za pol roku bede go chcial sprzedac
    za 20000zl --> czyli bede musial zaplacic podatek i to dosc duzy.
    Gdybym nie ksiegowal faktury (samochod tak czy inaczej zarejestrowany
    bedzie przeciez "na mnie" a nie "na DG") to tego podatku bym juz nie
    placil... Jedyny minus jest taki ze nie bede mogl pewnie wrzucic w KUP
    kosztu paliwa przez te pol roku.

    Czy moj tok rozumowania jest dobry? A jesli nie to czy ktos moze mnie
    poprawic? :)

    --
    Pozdrawiam, Tomek
    email: tomek (at) krakow.home.pl