  • Data: 2007-01-22 11:56:16
    Temat: Re: Głupi kontrahent
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Przyjmijmy. Czy to spowoduje, ze umowa leasingu przestała być
    > umową "w celu gospodarczym",

    nie

    czy może samochód przestał być
    > "wykorzystywany w celu gospodarczym"?

    w trakcie trwania umowy? nie

    > Idzie mi o to że umowa jest jedna :)

    Ale zakup samochodu nie wynika z umowy leasingu ( pośrednio wynika,
    chodzi mi jednak o to, że nie masz obowiązku zakupu tego samochodu po
    zakończeniu umowy) Ta umowa tylko umozliwia zakup samochodu za ustalona
    wcześniej wartość. Nie zmusza nikogo, mozna oddać auto leasingodawc

    (jak wyżej) zaś zaprzestanie
    > wykorzystywania samochodu może pociągać komplikacje (VAT).

    jakie? i na jakiej podsatwie? i dlaczego tylko w VAT w takim razie?