  • Data: 2008-01-17 08:53:56
    Temat: Re: Film a osoba prywatna
    Od: Arsen99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzieś znalazłem coś takiego :

    "Reasumując, jeżeli przedmiotowe płyty CD będą spełniały kryteria
    prezentów o małej wartości, to ich nieodpłatne przekazanie
    pracownikom, nie będzie podległo opodatkowaniu podatkiem od towarów i
    usług i tym samym nie powstanie obowiązek zaewidencjonowania tej
    czynności przy zastosowaniu kasy rejestrującej."

    Czy można to również zastosować do klientów? Pisze w imieniu swojego
    wujka który właśnie ma podobny problem. Nie jest Vatowcem i prowadzi
    kpir, kręci różnego rodzaju filmy a następnie je montuje. Na
    rachunkach zawsze jest napisane, że jest to usługa kręcenia i montażu.
    Jednak końcowy produkt przekazuję na płycie DVD bądź kasecie, za którą
    nie pobieram opłat. Czy mogę traktować taką płytę jak prezent o małej
    wartości ? Dzięki temu nie musiał by nabywać kasy fiskalnej. Aha
    wszystkie zlecenia są zawsze od firm a nie osób prywatnych ale nie
    wiem czy ma to w tym przypadku znaczenie?