  • Data: 2008-02-09 00:24:52
    Temat: Re: Film a osoba prywatna
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 08 luty 2008 23:01
    (autor Tristan
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <foijf5$8qv$3@news.onet.pl>):

    > Na grupie weselnych kręciołków padła też taka propozycja:
    > ============
    > Mogę zrobić i 100 płytek jak je kupi
    > i przyniesie mi klient. Jak nie kupuję płytek, nie piszę na Fakturze
    > "płytki" czy "kasety", to nie muszę.
    > ============
    > Zastanawiam się na ile to jest skuteczne... Co dokładnie znaczy ,,przy
    > dostawie''?

    Dodaję więcej, bo padły kolejne, bardziej śmiałe twierdzenia:

    > ============
    No wlasnie o to chodzi, ze nie wazne czy nosnik jest klienta czy Twoj.
    Przeciez nie sprzedajemy plytek, tylko usluge.
    Plyta jest jedynie polproduktem w naszej dzialalnosci (tak jak alkohol w
    plynie do spryskiwaczy).
    sprzedaję usługę (która nie wymaga kasy fiskalnej) a nie nośniki.
    Nośnik jest częścią tej usługi.

    Tylko idąc tym tropem, to w zasadzie dowolne płytki można by dołączyć do
    dowolnego czegoś i mówić, że się sprzedaje tamto coś (np. zapałki), a nie
    płytki z nagraniem. Co o tym sądzicie?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl