  • Data: 2007-09-23 09:23:48
    Temat: Re: Fakturowanie
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW: Jest jeszcze opcja trzecia: wystawiasz za poprzedni miesiąc i wtedy
    > możesz wystawić fakturę bez płatności wcześniej. Oczywiście nadal jak
    > klient zapłaci to zaliczkową w trakcie miesiąca....

    Dlaczego zaliczkową? Jesli nie było umowy, że klient może płacić wcześniej,
    to taka wpłata nie jest moim zdaniem zaliczką. Bo zaliczka musi z czegoś
    wynikać.

    Jestem Twoi klientem. Kupuję co jakiś czas co nie co u Ciebie. Czy
    sugerujesz, że jeśli wpłacę ci bez powodu więcej o 500zł na Twoje konto, to
    ty _musisz_ mi wystawić na te 500zł fakturę zaliczkową? Nie! Bo to nie jest
    zaliczka! Ale gdy się umówimy, że wpłacę Ci na ten i ten towar i to jest
    NASZE ustalenie, to wówczas tak, to jest zaliczka (przedpłata czy jak to
    inaczej jeszcze nazwać).