    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura sprzedaży z datą 02.01.06r
    Date: Tue, 31 Jan 2006 23:32:42 +0100
    <drl9r7$bta$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.60.0601302349140.3956@athlon>
    <drnbt1$69d$1@nemesis.news.tpi.pl>

    On Tue, 31 Jan 2006, gonia wrote:

    > tu już się nie zgodzę;-) chyba że znowu coś przeoczyłam, więc chętnie się
    > pokajam

    Streszczając: czy podważasz fakt iż na KPiR zakupy towarów handlowych
    "tymczasowo" zalicza się w koszt i że na KH tak się nie robi?

    > to byłoby niemożliwe;D

    U... jak każda kobieta widać młoda jesteś... :)

    > a widzisz?;-)

    No właśnie!

    > OK, miałam na myśli produkcję w toku, może trochę naciągane to, ale ja nie
    > widzę przeciwskazań, kontorolujący też

    Acha. Mi się nie widzi ;)

    > pewnie masz rację, tylko ja swoje racje wywalania z kosztów do jakiegoś
    > remanentu przedstawiłam dużo wcześniej
    > i nawet jeżeli to nie spełnia od strony technicznej, tak to nazwijmy, tego
    > spisum to od strony podatkowej i owszem
    > i dlatego ja będę obstawał przy swoim

    Wedle uznania. IMVHO trzeba uznać że taka (nie dająca efektów
    w postaci mierzalnej rzeczowej wartości) usługa nie powinna
    iść wcześniej w KUP. Z tym że jeśli została wpuszczona w KUP
    to trzeba ją *jakoś* stamtąd wywalić oczywiście się zgadzam.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)