  • Data: 2006-02-07 09:15:48
    Temat: Re: Faktura sprzedaży z datą 02.01.06r
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości > Kiedy jest drobiazg: przepis jak widzę nie pozwala "ot tak
    sobie"
    > i bezwzględnie stosować (na PK) wpisywania zakupów towarów
    > handlowych w koszt. Można "o ile to nie wywiera istotnie ujemnego
    > wpływu" jak widzę.

    jest to oczywiście, pojecie dośc "nieostre",podobnie jak wiele innych w uor
    w komentarzach mozna przeczytac, że takie uproszczenia są dopuszczalne, gdy
    - z góry wiadomo, że materiały czy towary zostaną zuzyte w okresie
    sprawozdawczym (a dla mnie jest nim miesiąc)lub
    - zapasy utrzymuja się na stałym poziomie
    - nie pojawia się "kłopot" z odpowiedzialnością za powierzone mienie.
    jak dla mnie są to istotne ograniczenia
    ale każdy odpowiada za siebie ;)

    pozdrawiam