  • Data: 2007-02-06 20:15:51
    Temat: Re: Faktura nie VAT?
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > Próba wywracanie na podszewkę powszechnie znanych i oczywistych dla
    > każdego (średnio inteligentnego) Polaka słów, to jest idiotyzm, a nie
    > dyskusja.

    Coraz wiecej osob spoza Polski robi w Polsce interesy. I teraz zauwaz,
    ze oni widza sobie ustawe, moze im ktos ja tlumaczy, a moze czytaja po
    polsku i widza "rachunek", "rachunki", "rachuneczki" - a wtem dostaja
    "faktura". I Zonk.

    Dlatego powtarzam - wg. mnie zle jest, ze ustawodawca nie definiuje
    precyzyjnie co nazywa rachunkiem i ze rachunek to synonim faktury.
    Pomimo, ze jezyk polski definiuje. Niemniej jednak jezyk polski nie jest
    wykladnia prawa podatkowego czy gospodarczego - a jest nia ustawa.

    No to wiecej nie mam nic do dodania. Moje stanowisko znacie.
    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>