  • Data: 2007-02-07 14:11:45
    Temat: Re: Faktura nie VAT?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Feb 2007, t wrote:

    > Tak przy okazji to masz jakieś badania odnośnie znajomości znaczenia słowa
    > "faktura"
    > wśród populacji "(średnio inteligenentnego) Polaka" ? :)

    Ja wKwestiiFormalnej: Cavallino niepotrzebnie powołał się na
    "powszechność" :)
    Mamy ustawę o języku polskim, mamy stosowne ciało naukowe, mamy słowniki
    "autoryzowane" przez członków tego ciała.

    Żeby była jasność - wcale niedawno miałem okazję "przejechać się" na
    powszechnie nieprawidłowo rozumianym słowie, ale mnie (na innej grupie
    bo inna tematyka) naprostowali.
    I nie mam podstaw do dyskusji ze slownikiem języka polskiego - "kompakt"
    to nie to samo co angielskie "compact" i do widzenia, trzeba przyjąć
    do wiadomości (co uczyniłem, sprawdziwszy tu i ówdzie oraz skojarzywszy
    że w sumie ja to WIEM, a błędne przekonanie wynika z czytania angielskich
    tudzież "www inglish polskawe" opisów).
    Jak ktoś nie wie co to "faktura", też powinien sie doszkolić i tyle.
    Bez względu na "powszechność"!
    Ten adres:
    http://sjp.pwn.pl/
    ...wydaje się niezły :) (do doszkalania, polecam obejrzeć "kompakt",
    ja już zakodowałem ze nie ma nic wspólnego ze "zwarty" :>)

    pzdr, Gotfryd