  • Data: 2003-08-13 12:03:44
    Temat: Re: Faktura na prase (prenumerata) w saloniku prasowym
    Od: "Duncan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:
    > Ja mam taka prenumeratę.
    > Zamawiam gazety bezpośrednio w Ruchu, przychodzi pro forma, płacę,
    > przysyłaja mi fakturę. Wszystko załatwiam listownie raz do roku.
    > Gazety odbieram potem przez cały rok w pobliskim kiosku Ruchu w drodze
    > do pracy - w zamówieniu wskazuje się do którego kiosku ma byc
    > dostarczana nasza "paczka" gazet.

    Aa - czyli mozna tak?
    Bo chodzi mi o np dostep do archiwum, ktory jest mozliwy po zaplacaniu
    prenumeraty Pulsu Biznesu. O ile z innym gazetami nie ma problemu, to tutaj
    juz by byl.
    Najlepiej wlasnie byloby odbierac sobie w kiosku, tyle ze prenumerata w
    redakcji daje dostep do rzezy normalnie hcyba nieosiagalnych?