  • Data: 2003-08-13 11:03:26
    Temat: Re: Faktura na prase (prenumerata) w saloniku prasowym
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik BaLab napisał:

    > wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > A co robisz z obowiązkiem wystawienia faktury po dokonaniu zapłaty?

    Omijamy?
    Nieprawidłowe, ale dość powszechne...
    Mam taki znajomy papierniczy który mi wszystkie zakupy i każde ksero
    zapisuje "na zeszyt" a na koniec miesiąca dostaje fakturę hurtową.

    A tak wracając do tematu - czy chodzi o fakturę za prase prenumerowaną
    np. w Ruch ale odbierana w kiosku/saloniku?

    Fakturę ma wystawic sprzedawca a nie doreczyciel.
    Jeżeli idziesz do saloniku i kupujesz na miejscu gazete to fakture
    wystawia salonik. Jeżeli kupiłes prenumerate w inny sposób a potem tylko
    odbierasz gazety w saloniku to fakturę wystawia ten komu płaciłes za
    prenumeratę - np. Ruch.

    Ja mam taka prenumeratę.
    Zamawiam gazety bezpośrednio w Ruchu, przychodzi pro forma, płacę,
    przysyłaja mi fakturę. Wszystko załatwiam listownie raz do roku.
    Gazety odbieram potem przez cały rok w pobliskim kiosku Ruchu w drodze
    do pracy - w zamówieniu wskazuje się do którego kiosku ma byc
    dostarczana nasza "paczka" gazet.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk