  • Data: 2003-08-13 21:24:23
    Temat: Re: Faktura na prase (prenumerata) w saloniku prasowym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Aug 2003, BaLab wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    >+ > On Tue, 12 Aug 2003, Duncan wrote:
    [...]
    >+ > >+ dostanie faktury za otrzymywana prase (dotyczy dziennika, co najmniej
    [...]
    >+ > Na mój gust - sprzedawca jest zobowiązany wystawiać faktury
    >+ > w miesiącu sprzedaży, żeby prawidłowo wykazać VAT.
    >+ > Znaczy: faktury tak, ale nie jako prenumerata...
    >+ > Ja biorę "miesięcznie" :)
    >+
    >+ A co robisz z obowiązkiem wystawienia faktury po dokonaniu zapłaty?

    Chyba co najmniej źle ująłeś :)
    Faktura powinna być "do 7 dni od wydania towaru"; IMHO postępowanie
    w którym biorę paragon, wracam za dni kilka i wymieniam go na
    fakturę - jest prawidłowe.
    No i to nie ja mam obowiązek wystawienia faktury, co najwyżej
    jej odebrania ;)
    Natomiast w kwestii czy to zawsze mieści się w 7 dniach...
    Hm... trzeba by Maddy cytować: "nieprawidłowe ale powszechne" :>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)