    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura korygująca daty
    Date: Sun, 11 Jan 2009 20:51:49 +0100

    Dnia 11-01-2009 o 20:46:14 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(a):

    > [ciach]
    >
    > Chcesz dyskutować o nowym rozporządzeniu to nie baw sie w Tri... ;-)

    Przyznam oporny jestem co do rozumienia Twoich postów :-)
    Tri... *chyba* odszyfrowałem, ale nie wiem o co chodzi.

    W zakresie tych faktur nowe jest podobne do starego,
    ale że stare już nie obowiązuje to wkleiłem fragment z nowego.

    Jak wiesz to weź napisz, jutro to muszę wystawić, KIP już
    się zbłaźnił mi do słuchawki ze 20 razy więc nawet nie będę próbował
    dzwonić, doradca podatkowy weźmie 100 za pomoc a tutaj chodzi o dwie
    literówki w datach :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek