  • Data: 2009-01-11 20:07:12
    Temat: Re: Faktura korygująca daty
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek w <news:op.unlysne7l60ql1@unk>:

    > Przyznam oporny jestem co do rozumienia Twoich postów :-)
    > Tri... *chyba* odszyfrowałem, ale nie wiem o co chodzi.

    Chodzi o to, że prościej podać link:
    <http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyzowy
    /akty_prawne/2008/roz._mf_z_dnia_28.11.2008r._w_spra
    wie_zwrotu_podatku_niektorym_podatnikom,_wystawiania
    _faktur,_sposobu_ich_prz.pdf>

    > Jak wiesz to weź napisz, jutro to muszę wystawić

    Musisz? A nie możesz poczekać na notę? :D

    § 15. 1. Nabywca towaru lub usługi, który otrzymał fakturę lub
    fakturę korygującą zawierającą pomyłki dotyczące jakiejkolwiek
    informacji wiążącej się _zwłaszcza_ ze sprzedawcą lub nabywcą lub
    oznaczeniem towaru lub usługi, _z wyjątkiem_ pomyłek w pozycjach
    faktury określonych w _§ 5 ust. 1 pkt 6 - 12_, może wystawić fakturę
    nazwaną notą korygującą.

    Czyli np. dzień, miesiąc i rok wystawienia faktury jest w gestii
    nabywcy i możesz uwzględnić jego sugestię :D Podobnie nazwa tego co mu
    sprzedałeś może mu sie nie podobać i może zaproponować swoją, albo np.
    numer Twojej faktury... ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]